Torsdag

torsdag idag, vilket innebär långledigt för mig
eller långt å långt, jobbar ju igen på måndag

Vad har hänt under veckan då?
Inte så mycket som vanligt
har blivit en hel del telfonsamtal med madde,
men det är ju inget ovanligt
Har vart duktig å tvättat å städat, bara jobbat 16 timmar denna veckan ju

I tisdes var vi utre å gick lite, jag å barnen eller Kian cyklade ju såklart'
det är ju det ända som gäller numer
Sedan var vi på lekplatsen i 2,5 timmar
Kian å sebastian lekte
jag å sebastians mamma(minns inte vad hon heter)
satt å snackade skit å neah snurrde å gungade å lekte med sig själv

Igår efter hämtningen på dagis gick vi å köpte glass
satt ute i solen å käkade  den å mös
man får ju passa påp när solen väl får för sig att lysa
När Marcus kom hem, åkte vi till jysk å brio å shoppade lite
sedan blev det ett besök hos mormor å morfar

Idag har vi vart på busfabriken
lurade kain att vi skulle till bajsfabriken
å vi sa att på bajsfabriken kollade man på bajs, allt möjligt bajs, typ hund å björn å hästbajs
oxå självklart så kunde man titta på alla toaletterna
han vart ju inte så glad precis
men destu gladare blev han när vi kom fram
lekte så mycket att han inte ens ville äta glass
neah var som vanligt väldigt feg från början, ville inte göra något alls
bara hoppa
men sedan blev hon vildare å vildare
tillslut blev hon lite väl vild
hon åkte rutshkanan på småbarnsavdelningen oxå hörde jag henne säga hoppa hoppa om å om igen
å efetr två sekunder så hoppade hon, elelr ja hon dök ju mer¨
högst upp från rutschkanan slängde hon sig med huvudet före
så rädd jag blev, å det blev hon verkligen med, när hon landade där med huvudet före
men det gick bra iaf
roligt hade vi iaf

ikväll blir det mys
barnen håller på att läggas nu, å förhoppningsvis så sover de lite längre imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0