Torsdag

Idag jobbade jag sju till ett
dagen gick som vanligt jättefort
triv¨s så bra där, man känner inte ens att man jobbar
å tiden går oftast så snabbt att man inte känner att man är där
känns ttyp som en två timmar

Efter jobbet hämtade jag barnen, precis som vanligt
Kian tjatade om att leka med daniel
så ringde linda oxå kom vi över
Kian å daniel lekte å neah lekte med sig själv
medan jag å linda satt å bara pratade

Fick reda på¨en sak på jobbet idag
att från å med förste september så ska baar undersköterskor få jobba inom hemvårdsförvaltningen
så hoppas verkligen att det stämmer
Tyvärr så fick jag reda på att mitt vcikariat inte förlängs
tråkigt nu när de tydligen ska ta bort de flesta timanställda med
eftersom förvaltningen ska spara 48miljoner
men än så länge är jag inte så oroliug för att inte få jobb
man får ju se vad som händer å hoppas på det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0