Tisdag

igår kom johanna å dominiq över
så roligt att träffa henne, var ju ett tag sedan
barnen lekte tillsammans
så inga problem för oss att sitta å prata

Jobbade ju 16-21
å när jag kom hem hade marcus tänt levande ljus, fixat kvällsmat å gjort supermysigt i vardagsrummet
å ingten tv alls på,på hela kvällen
bara musik

Idag är jag ledig
Har hunnit träffa lillan, med barn
de kom hit oxå gick vi en runda till lekplats
å dte var så varmt å skönt där ute
när de skulle vidare gick vi å köpte glass
sedan gick vi över en runda å hälsade på mina föräldrar
å fikade lite
Har oxå hunnit med att handla, köpt lax,vilket vi äter väldigt ofta nu, så gott ju
Ska ha potatis rädisor sparris(färsk) å haricort verts till
å en kall sås förstsås

Marcus ska repa ikväll
vet inte riktigt vad jag ska hitta på
kanske nätshoppa lite

Kommentarer
Postat av: Marcus

Love

2009-06-10 @ 18:00:48
Postat av: Emma

Hay.. Jag var inte vid datorn när du skrev :( Allt bra med dig?

2009-06-12 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0