Onsdag

Idag var mötesdag, så idag slutade jag halv fyra
Inte det roligaste i dte här vädret
men som tur är så är man ju väldigt mycket ute i jobbet
Efter att ha hämtat barnen kvart i fyra,
stack vi hem, packade badgrejer snabbt
när vi packat kom marcus hem oxå körde vi ner till östra
Marcus sa att han oxå skulle bada
men det ångrade han ganska snabbt när han känt på vattnet
barnen tog varsitt snabbt dopp iaf

Efter badet åkte vi inom gula å köpte glass
Neah är så ego, ska smaka av alla andras glassar
men ingen får smaka på hennes

Jag har blivit helt stormförkyld
hade antagligen lite för lite kläder på mig på midsommarafton
Lite jobbigt nu när dte äntligen är v armt
Men inte så mycket att göra åt

Håller på att sluta röka med
vilket resulterar i att jag äter konstant hela tiden
så lite småfet har jag väl med blivit
iaf så känns dte som det
Men jag byter gärna en platt mage, mot att sluta röka
magen försvinner väl sen av sig själv, när jag hållt mig rökfri ett tag
å gör den inte det, då får jag helt enkelt leva med den'


Ikväll blir det att lägga sig tidigt
å hoppas på att jag blir friskare av det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0