Måndag

Idag har jag jobbat
bara sju till ett, dagen gick otroligt fort
hann ens knappt känna att jag var där
Efter dagishämtning åkte vi direkt till stranden
Kian är verkligen duktig på att cykla nu
går skitbra, å han lyssnar bra
ramlade visserligen en gång på vägen dit
Mötte upp madde barnen å mille på stranden
Mina barn fick bada nakna, för att ju inte ens hunnit hem å hämta grejer
å handukar fick de snylta av maddes barn
Men roligt hade dem
På vägen hem, cyklade vi inom kiosken, köpte glass
Nu är barnen nyduschade, å väldigt väldigt trötta
marcus är i varberg, skulle kolla på en motorcykel där
Så jag har lite tid för mig själv, nu när barnen kollar på bolibompa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0