måndag

nu har det gått en vecka sen jag skrev sist
så minns ju knappt vad jag hittat på
så börjar där jag minns ifrån
i fredes så var det ju studenten
marcus låtsassyster tog studenten
så vi var ju hos dem å firade lite
käkade mat å så iaf
åkte hem hyffsat tidigt å degade framför soffan

på lördagen var vi väldigt trötta båda två
blev en runda i stan på eftermiddagen där pippilekplatsen besöktes
vi hyrde även film
när barnen sov å vi kollat på filmen
så bestämde jag mig för att gå ut
fem ielva ringde jag till madde
sedan sminkade jag mig, fixade kläderna osv
å fem över elva var jag i taxin påväg till festen

kom inte ut förrän runt ett
men fan vad roligt vi hade
så roligt att gå ut helt oplanerat
vi dansade hela tiden
skitkul var det verkligen
var hemma vid fyra å blev 2,5 timmars sömn den natten
var lite väl trött på jobbet på söndagen
men dte var det verkligen värt

idag var dagis stängt så sanna fick vara barnvakt
jag slutade ett men stannade hos mina föräldrar till marcus slutat
nu lagar vi mat
å sedan ska vi spela rockband, som vi köpte igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0