Torsdag

Igår var jag duktig å gick upp vid sex å började tvätta
Neah var oxå morgon piigg
kvart i sju kom hon med skorna i handen
Å ville ut å gunga
det kände inte jag riktigt för
Då sa hon att pappa skulle följa m,ed henne ut
men pappa vart ju påväg till jobbet svarade jag
Hon gick iväg å jag hörde att hon upprepade för sig själv ringa pappa ringa pappa
Hon kommer tillbaka med sin rosa prinsessmobil
Å säger glatt Hej pappa ut gunga?
Tydligen fick hon nej där med
För hon la på å sedan hörde man hej mormor, ut gunga?
Tydligen nej där med
för sedan låtsades hon att hon pratde med snoddas(mormor å morfars hund)
Men han ville inte heller gunga henne

Det var så sött

Aja, morgonen gick ju åt till att tvätta
å vid elva hade jag tandläkarbesök
min lillasyster var barnvakt i väntrummet
Efter besöket där, där allt som tur var bra
Så gick vi till stranden
Badade solade å fikade
Grävde en jättedjup grop som kian lekte i, gick över naveln på honom
Mysigt hade vi iaf

Strax efetr tre packade vi ihop å gick hem
Barnen fick duscha å jag å marcus lagade mat
när vi ätit upp gick vi en sväng till lekplatsen, sedan förbi mina föräldrar
Upp hos oss igen för att göra iordning barnen för sovdags
Sedan tog vi dem i varsin vagn å gick utt
vi gick till stranden, gick en runda där
å satte oss på en film å mös
bara jag å marcus
Neah somnade ju direkt när vi kom ut
men kian somnade först på vägen hem
men han låg snällt i vegnen iaf


Idag har jag jobbat 7-13
Efter jobbet åkte jag inom torget köpte massa, massa frukt å grönsaker
fyra påsar blev det, å bara 191 kr, vi äter ju jäyttemycket frukt å grönt
Så bättre att handla där, mycket billigare å godare
När barne hade blivit hämtade på dagis
gick vi hem
åt jordgubbar med glass
å barnen fick lov att kolla lite på film
när marcus kom hem
hade kian somnat i sin säng å jag hade somnat på soffan
å neah lekte jämte mig
Nu fixar vi kvällsmat
har hunnit storhandla på maxi
Å ikväll ska jag över till Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0