Torsdag

ett tag sedan jag skrev sist
men jag har ju faktiskt semester

hade iaf sjukt roligt i lördes, så kul att det var så många som gick ut
I söndes när jag vaknade, kan jag ju erkänna att dte inte var lika roligt
men efter frukost å massa avtten, så kändes det ok
Bestämde träff med bobby å petra å sedan gick vi å fikade
efter dte ar dte dags för mig att jobba
sedan till hemköp för tat köpa chips,ostbågar,choklad å cola
jag var sjukt sugen på cola, jag som inte ens tycker om det
sedan frossade jag å marcus

På måndagen fick vi sovmorgon
Neah bestämde sig för att sova till elva, fast vi hade lagt henne innan åtta dagen innan
Helt sjukt, men hon kan ju sova hur mycket som hellst
tyvärr så brukar ju kian vaar duktig på att väcka henne

Hela måndagen gick åt till att göra i princip ingenting
På kvällen var jag hos frida, riktigt trevligt
skippade måndagsklubben, kändes som lite väl onödiga pengar

I tisdes var vi ute på lekplatsen hela dagen
från kvart i tolv till nästan halv sex.
först var dte jag å tina å barnen
regnade gjorde dte ett tag som fan
men då satt vi bara under träden å fikade å frös
men det är ju sommar
även om dte inte märks
så då ska man ju vara ute
På kvällen minns jg inte vad vi gjorde, kollade väl på nån film å frossade godis
inte undra på att jag börjar bli tjock, eller kanske inte tjock, men tjockare

I går kom min pappa å hämtade mig oxå åkte vi till varberg
jag å mamma städade hos farfar å umgicks med honom, medan pappa hjölpte med andra grejer
Efter en lagom rolig biltur hem(min pappa kör som en idiot)
så gick jag å barnen till maxi
de var lagon trötta, marcus hade först vart på busfabriken med dem, sedan träffat marcus med alla barnen å åkt till ön, gått runt hela toftasjön, å seedan vart i simlångsdalen, så väldigt trötta barn
På vägen till maxi såg vi en polisbil, med syrenerna på
Kian sa då, titta de ska hämta tjuvar det gör polisen när dem åker så snabbt
å när de åker mellan snabbt då ska dem lämna tjuvarna på polisstationen
Så då frågade jag vad de gör när de åker sakta
Då sa han att dte är då poliserna jagar andra poliser

Så bra att de alltid har svar på allt
När vi kom hem å barnen somnat
gjorde jag marränsviss
som jag å marcus (mest jag då) åt
plus ett paket kakor
Hur fan blir man av med ett sockerberoende?
Kollade på nån bra film med

Idag vaknade jag halv nio
marcus å kian gick upp halv åtta
neah fick vi väcka efter jag hade gått upp, den lilla sömntutan
Vi gick ut ganska snabbt efetr vi kommit upp
gick en promenad
Å sedan gick vi till maxi jag å neah, köpte frallor gott pålägg å färskpressad jos
Neah hälsade som vanligt på alla som gick förbi, var hur glad som hellst
När vi stod i kön, skrek hon högt AKTA till alla framme. trots att jag precis som vanligt sa till henne att dte är kö å vi måste ställa oss bakom
När någon sedan pratade med mig så sa hon NEJ min mamma hela tiden
På vägen hem träffade vi carro å lille antony, å så söt han var
första gången jag såg honom ju

Å nu regnar det som fan å åskar å sånt roligt
så blir nog ingen marinfestival idag
Vart fan är sommaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0