Torsdag

idag ska jag jobba 16-21
Tråkigt att det bara regnar
Börjar bli riktigt deppig på vädret nu
å på att jobba, skulle verkligen vilja ha mer än en veckas semester
det är så mycket vi vill göra

I måndes jobbade jag med kväll
före jag började var johanna å göran å hälsade på
de lämnade kvar dominiq, så kian å ahn kunde leka

I tisdes var vi hos dem
satt ute i trädgården största delen av dagen
barnen lekte å vi satt å tog det lungt
jag var ledig hela dagen
På kvällen var vi över hos mina föräldrar, grillade å drack vin

I går jobbade jag 12-15.30
Barnen vaknade först efetr nio, så rikitig sov morgon
de har ju vaknat vid åtta under hela marcus semseter
så ska ju inte klaga, men var skönt att sova ut
Efter jobbet gick vi till maxi, allihop
hämtade ut ett hmpaket
allt var jättefint, så vi blev nöjda allihopa
På kvällen kom tina å hämtade mig
vi satte oss på bull uteservering, hon drack cola å jag cider
Å fan vad det regnade
Men trevligt hade vi
Var väl hemma nån gång efter tolv
Rökte gjorde jag med
men ibland så måste man
Höll ju iaf över en månad

Idag har vi vart över hos marcus pappa
oxå har vi vart en runda på eurostop, elelr mer systemet


Tänkte lägga ut lite bilder från helgen

Tar så lång tid att lägga upp bilder
men här var lite från liseberg iaf


Kommentarer
Postat av: sara

är dina barn döpta?

2009-07-23 @ 14:34:10
Postat av: Sandra

Så blond (eller solbrännan som gör det kanske) du är i håret, jättefint!

2009-07-23 @ 15:58:39
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0