Torsdag

Igår var verkligen en helt perfekt dag
gick upp vid halv nio
färgade håret å medan det  verkade packade vi badkläder å käkade frukost
efter jag duschat så åkte vi till stranden
Var ju lite molnigt, men ändå varmt
Barnen lekte, å jag solade, marcus grävde ett hål å var rastlös
tjatatde om att åka hem
Vid ett var vi hemma igen, lagade mat
å Neah fick sova, jag stack å hämtade ut ett hm-paket, snabbprovade allt
men det mesta fick åka tillbaka
Marcus stack å repade å jag å barnen gik hem till Linda å felicia
Felicia fyller ju ett idag,
så dte var barnkalas där
Insåg hur liten ärlden igentligen är, då det gick upp för mig att felicias farmor är en av min mammas kompisar
Trevligt hade vi iaf
Kian vart gladast när vi gick, men det var ju enbart för att man fick godis med sig hem
Sedan var dte bara snabbt hem äta kvällsmat å packa igen
såhär söt var neah, när hon ätit

För man tycker väl alltid att sina barn är söta eller?

När vi var färdiga gick vi hem till mina föräldrar å lämnade barnen, de skulle sova där
Jag å marcus gikc till hemköp, handlade picnick mat
å satte oss i picassoparken å åt å drack vin
Hade hur mysigt som hellst
men vid nio tiden, var maten vinet å jordgubbarna slut
så då gick vi vidare
hem till Kim, som bodde ovanför jc, inte minsta lägenheten precis
satt där å drack å pratade, tills vi inte orkade längre
så vid halv ett gick vi hem
jag hade skoskav, så gick barfota hela vägen hem
Det var inte det skönaste, men inte så mycket val

Idag gick vi upp vid nio
fixade oss, åkäkade å gick över till mina föräldrar
Hämtade barnen å stannade en liten stund
Sedan handlade vi, gick till lekplatsen
å nu spelar killarna xbox å wii, neah sover å jag måste tyvärr åka å jobba
så avundsjuk på alla som har semester



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0