Tisdag

igår jobbade jag 7-14
Var ute en runda på stan med en av favorit-tanterna, å hon var så glad
När jag kom hem, var jag ganska trött
Men det försvann, när Marcus började bygga koja i vardagsrummet med barnen
vi byggde hela familjen
största kojan, hela vardagsrummet var täckt

Men Marcus blev inte nöjd, rev kojan
å byggde en ny, medan jag fick uppehålla barnen
den nya fick högre tak, sovrum, vardagsrum å altan


Efter vi ätit, å marcus åkt iväg för att repa
så gick jag å barnen ut, Kian åkte sparkcykel å neah "cyklade" på sin cykel
Vi hämtade ut pengar, hälsade på mormor morfar å snoddas
Sedan gick vi å gungade


Idag var det en riktigt skön morgon
När vi pallat oss upp, ätit frkost å klätt på oss å tvättat å allt sånt där
så gick vi till lekplatsen
Helt underbart väder idag ju
Tyvärr började jag jobba kl ett
Marcus stack med barnen till busfabriken å jag stack till jobbet
hade en avlösning
det var verkllogen skönt, för vi gick istan sedan längs med nissan till örjansvall
tillslut hamnade vi på rotundan efter en tur runt i parken
Fikade, självklart kladdkakan, börjar nog bli beroende
Sedan ville hon inte röra sig mer, så vi satt där i solen å hade det helt underbart
Så skönt, å få betalt för att fika, kan ju inte bli bättre

Nu är jag hemma, ledig imorgon, så sovmorgon för mig

Lite bilder från helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0