Söndag

Idag var det tänkt att jag skulle ha sovmorgon å marcus skulle gå upp med barnen
Men vid sju vaknade jag, behövde kissa
Kian var vaken, så tänkte väcka marcus men han sov så sött så hade inte mage att väcka honom
istället gick jag uppp å jag å kian morgonmös å kollade på barnprogrammen ihop
Vid åtta vaknade neah
Vi åt frukost ihop å lekte å fixade lte här
halv tio fick marcus komma upp

Vi bestämde oss för att åka till hallands väderö
så fixade matsäck, käkade å packade sedan åkte vi
Hade en riktigt mysig dag med bara familjen
 

verkligen en mysig dag

Nu på kvällen här hemma har barnen duschat
neah är ju väldigt fixerad vid kians snopp
hon pratar om sin snippa å att han har en snopp
men vill gärna ha en snopp för hon vill stå upp å kissa på toan med sin snopp
så innan kom hon såh'r


Oxå sa hon, mamma titta min snopp

Som jag skrattade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0