Söndag

idag har jag med jobbat
det bästa passet av alla
Delat pass 7-13 plus 16-21
Kan inte bli bättre ju, rast i tre timmar å åker man hem på den,
hinner man laga mat, äta den, sätta sig i soffan å bli sådär degigt trött så man absolut inte orkar jobba mer
Förstår inte att det verkligen är ok att jobba så

Av ovanstående anlednig, så åker jag ju självklart inte hem på min rast
Utan marcus kom som vanligt in till stan med baernen å mötte upp mig
Vi gick å käkade lunch
efter den gick vi till pippilekplatsen
Där vi lekte å mös
När vi tröttnat på att leka, gick vi till rotundan å åt kladdkaka, stans godaste där ju
sedan hann vi med att mata ankorna
eller ja änderna då
Neah sträckte fram handen med en bullebit mellan fingrarna, så de försökte ju äta fingrarna med
Men hon blev inte allt för rädd
Någon hade som vanligt haft väldigt roligt å hällt en flaska diskmedel i fontänen
så det var sådär lagom bubbligt
När änderna fått mat, var min rast slut
så då var dte bara att gå å jobba

Nu har jag kommit hem å duschat å sånt
ska snart sova, upp igen imorgon å jobba
Plus att marcus har kompis hemma å spelkväll
å har ingen vidare lust att sitta å kolla på dem

Vi fotade en hel del idag, men jag orkar inte lägga ut bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0