Onsdag

Idag jobbade jag 7-15.30
var sjukt trött
kom ju i säng lite väl sent igår
Sedan låg jag å tänkte på vår kommande lisebergstripp
bokade ju hotell igår, ska till liseberg ena dagen å universeum nästa
å undrade om vi gjort rätt
å om det funkar med barnen
men dte ska nog gå bra

såg en bra film igår boy A

Idag skulle vi haft möte på jobbet precis som vanligt varannan onsdag mellan 13-15.30
men idag hoppade vi över det
gick å fikade med alla tanter å gubbar på rotundan¨
riktigt mysigt faktiskt,
Chefen förlängde mitt vikariat till 15 sept med
Får ju inte lov att förlänga längre, men bätytre med några dagar till än inga alls

Efter jobbet gick vi förbi mina föräldrar hämtade fler kisseskydd till kian
sedan mötte vi upp tina å william, gick till lekplatsen
bär vi kom dit var även hans där med sina barn
så blev riktig lekträff
jag å tina var kvar tills sju
så trötta men glada barn som kom hem
nu har vi ätit kvällsmat å barnen sover
jag å marcus ska kolla film å frossa choklad å popcorn

18 rökfria dagar idag förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0