Lördag

Igår jobbade jag 7-13
Efter jobbet åkte jag hem
så marcus kunde komma i väg å dricka öl med jobbarkompisarna
neah sov å kian kollade film
så jag satte mig å solade en timme på balkongen
sedan duschade jag å gjorde smothies å väckte neah
så vi drack mellanmål
Efter det gick vi till stenalyckan
neah kunde ju så klart gå själv
Så hon gick hela vägen härifrån till stenalyckan å rusta
alltså från östralyckan då
Ganska långt för att vara så liten
Är glad att jag fått barn som verkligen tycker om att gå
eftersom att jag själv alltid går överallt
Tar ju lite längre tid när hon ska gå själv, men mysigt
å neah trotsade som tusan, vägrade hålla handen vid övergångställen å sånt
tjurade för minsta lilla, å skulle ha napp hela tiden
Men vi kom fram iaf

Köpte present till min syster på cervera, delar till henens lasseåbergsservis
oxå köpte vi en ny stavmixer på rusta, jag lyckades göra sönderd en andre när jag gjorde smothies
sedan gick vi inom brio å köpte present¨till felicia

Hemvägen fick hon sitta i vagnen mot sin vilja

När marcus kom hem kollade vi film

Idag stack vi hemifrån nio å kom tillbaka ungefär tolv timmar senare
hela dagen tillbringades på funcity
var där med madde, marcus å barnen
hade riktigt trevlig å mysigt
Helt perfekt dag
Åkte inom marcus mamma som köpt hus
Riktigt mysigt var det där
På vägen hem åkte vi inom max å käkade
Å nu  sover barnen som stockar å vi gör absolut inget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0