lördag

svar till sara; nej vi har inte döpt våra barn, är inte troende å inte heller medlemmar i svenska kyrkan

Igår skulle jag jobbat sju till fyra, men vid ett var vi för mycket personal, så jag deligerade ut mitt arbete å gick hem, så skönt.
Vi tog neah å åkte över till marcus pappa,
rensade ut av hans gamla saker där
oxå åkte vi å slängde det mesta
Neah lämnade vi kvar där
den här helgen är vi helt barnlediga
för första gången en hel helg
KÄnns lite jobbigt att lämna bort neah så länge, vi har ju aldrig lämnat bort henne, mer än max 20 timmar
å nu blir dte två dygn, men vi har ringt massa ggr å kollat att allt går bra
Men samtidigt är det ju skönt
Kian är man ju van vid att han är borta å han är ju såpass stor nu, så dte känns ok
Tyvärr så jobbar jag ju helgen

Men vi var iväg på födelsedagsfest igår
vem som hade den vet jag inte ,vi följde med bobby å petra
aldrig träffat henne innan, men hon var verkliogen skitsnäll
Drack bara två cider, å vid elva åkte vi hem

jag skulle ju upp å jobba sju idag
Nu har jag precis kommit hem
marcus håller på att laga mat
å ikväll ska vi gå ut
för imorgon jobbar jag abar kväll
ska bli riktigt roligt
måste bara sova nån timme först

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0