Lördag

Blev ingen träff med johhan igår,
hon hade inte Dominiq, så kändes inte så lönt
Blev istället en dejt med rörmokaren
Såhär roligt tyckte barnen att dte var

Nyfikna, men vågade knappt gå ut i köket
a ja, avloppet blev rensat iaf

Efter vi käkat lunch
Bestämde vi oss för att gå till stadsbondgården för att titta på djuren
Så direkt när vi kom ut, så sa jag till neah att hon fick somna å sova på vägen dit
jag sa att jag skulle väcka henne när vi kom fram
hOn somnade direkt
På vägen mötte vi upp Linda å Felicia
Kian trotsade lite på vägen dit
När vi kom fram, sa jag till neah att vi var framme å skulle titta på djuren
Hon vaknade direkt å satte sig upp å vart superglad
Kian upptäckte en ny sorts djur; hästgetter
Han sa att getter hette så, för på staketet till getternas hage var dte en målad häst, där dte stod mata oss inte,
så därför var dte ju hästgetter där i hagen, för att dte var en häst på bilden
Det roligaste enligt Kian var att mata kaninerna
Felicia ville hålla neah i handen, men det ville inte neah, hon ville bara hålla i Linda, å sa till felicia att akta sig
Men de var så söta tillsammans
Dem kommer nog ha riktigt roligt tillsammans iframtiden

Gick inom eurostop å handlade lite på väegn hem
sedan var vi på snurrlekplatsen å gungade
Kom hem innan himlen öppnade sig
Jag var trött å låg i soffan å läste en tidning
Neah läste oxå en tidning

Jag kan ju tillägga att vi som tur är inte läser på samma sätt

På kvällen hade jag å Marcus supermysigt

Idag har jag jobbat
Vart som vanligt folk "sjuka"
Så trött på det, men allt gick väldigt bra iaf
Trött var jag, kom ju som vanligt i säng lite väl sent
Idag ska vi hem till min syster å fira hennes födelsedag
Trollungen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0