Fredag

Igår jobbade jag 7-13
Efter jobbet åkte vi till maxi å storhandlade
Sedan sov jag å neah 45 minuter
marcus väckte oss, jag vart helt slut
lagt mig alldeles för sent det senaste
men det blir ju så, marcus har ju semester

Marcus skulle spela in igår till deras skiva
så när han stack, lagade jag å barnen pannkakor tillsammans
de tcker ju att dte är så roligt att hälpa till
neah åt som vanligt bara en tugga,
Hotade med att hon inte skulle få gunga om hon inte åt
så efetr att ha gnällt å gråtit ett tag åt hon en tugga till

När vi var mätta
gick vi hem till Tina
Barnen lekte å jag å Tina slappade i soffan
Gick därifrån vid åtta, stannade å gungade på vägen hem, hade ju lovat
så barnen kom inte i säng förrän halv nio
Men sov då till åtta idag
Nu busar dem, hoppar i soffan, å jag tvättar
Marcus hjälper sin mamma med att flytta
Idag ska vi hitta på något med johanna
inte riktigt planerat vad ännu

Kommentarer
Postat av: paris svensson

cool blogg du har kolla gärna in min

2009-07-10 @ 10:21:35
URL: http://franceparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0