Tisdag

Tråkig dag idag,
riktigt rastlös är jag med
men orkar samtidigt inte göra något alls

Ska bli riktigt skönt imorgon ska ju först på en utbildning i en timme, å sedan är jag ledig två timmar innan jag börjar jobba, så då ska jag gå på stan
helt ensam, helt utan barn, å dte kommer att vara så skönt
Minns inte senast jag gjorde något sådant

Lägger in en bild på Neah från igår
Jag älskar verkligen hennes kofta som hon har på sig
madde hade köpt en sån till Tindra, å jag var ju bara tvungen att köpa en sådan till neah
Så fin å så mysig, hade gärna haft en till mig själv oxå
Hon har även en nästan likadan fast ljusrosa, men den är tjockare å inte alls samma mysiga kvalitet
finns även lila å röda med (från h&m), men tycker inte att dem är fina
Men den här är verkligen underbar
Hon ville inte riktigt vara med på kortet

det är ju det bästa med att ha en dotter, alla kläder, de blir ju som små dockor
Neah har nästan alltid kjol eller klänning med, det är ju baar så sött
Jag tycker ju visserligen dte är skitroligt att handla åt Kian med
men tjejkläder är ju roligare
Neah är inne i riktig trotsperiod nu, å envis som sjutton
Å dte är så roligt när hon inte får som hon vill,
för då springer hon iväg oxå surar hon, oxå får man absolut inte röra henne, för då slåss hon
å sedan kommer hon tillbaka å gör det som vi har sagt istället
Hon har ju sånt humör
men man förstår ju varför å var dte kommerifrån

Kian är därimot inte inne i nån trotsperiod
Börjar verkligen bli stor nu
Nu kan man verkligen prata med honom på ett helt annnat sätt
så mysigt
Å han hjälper till så mycket när vi är hemma bara vi tre (jag å barnen)
Tar hand om neah, ska visa henne hur man ska göra
Å hon avgudar ju verkligen honom
Fast ibland blir dte ju lite för mycket
för han hjäklper ju henne till sånna grejer som han inte riktigt klarar,
lyfter henne, å försöker få upp henne i barnstolen å i spjälsängen
Å sätter henne på gunghästen å går därifrån
men han menar ju bara väl, fast det blir så fel ibland

Tiden går ju så snabbt
förstår inte alls att de har hunnit bli så stora
Minns ju knappt Kian som bebis längre nu
det gäller ju verkligen att ta vaar på tiden


Kommentarer
Postat av: Marcus

ja det är så.. saknar dig så mycket..

2009-01-14 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0