söndag

Dålig uppdatering, jag vet

i onsdes var jag iaf på insulinutbildning, så att jag ska kunna få min deligering på det
Men känner mig inte 100% ännu, så väntar ett litet tag till

Efter det tog jag en runda i stan
Så skönt att gå där en stund, helt ensam
Utan barn att hålla reda på
Köpte lite småsaker till mig själv å lite strumpbyxor till neah å ett spel till Kian
fem myror är fler än fyra elefanter, som mans ka lära sig bokstäver med
Blev lite besviken på det dock

sedan jobbade jag på kvällen

På torsdagen jobbade jag dag
marcus var hemma med barnen eftersom att alla var lite småkrassliga
På kvällen satte vi upp vår nya taklampa i köket
blev skitsnyggt
Marcus hade vart duktig å städat, när han ändå bara var hemma
annars hände nog inte så mycket den dagen

Feredagen jobbade jag med
Efter jobbet hämtade jag ut vårt hmpaket, som kommit
en del kläder till Marcus, en del till mig, massa till neah å lite till Kian
kian blev lite besviken att Neah fick mycket mer än honom
Men dte kan ju inte alltid var lika, å vi pratde om att han hade ju faktiskt fått massa massa kläder för ett tag sedan å då fick neah inget alls
Så då var dte lugnt igen
efter vi packat upp¨å provat alla kläder, åkte vi till eurostop
handlade lite mat på willys,
Jag tycker ju inte alls om willys, så dyr å ofräsh frukt där ju,
men eftersom vi skulle ha lite annat från eurostop (systemet osv), så fick dte bli där vi handlade
Var även på mcdonalds å käkade, första gången barnen fick äta där, vi äter ju aldrig där, tycker inte om mcdonalds, gick bara dit för dte var gratis
Fick hem på posten att barnen fick gratis happymeal, så då får man ju utnyttja det
Men barnen tyckte inte heller att dte var någon höjdare

På kvällen skulle vi kolla på film,
jag däckade visserligen ganska snabbt i soffan, vart helt slut
Så marcus fick kolla själv
Synd för filmen verkade skitbra

På lördagen lät jag Marcus sova, väckte honom när frukosten var färdig
det bästa med helgerna är ju frokosten
Så mysigt
Sedan ringde vi mina föräldrar som kom över
mammapassade barnen oxå tog vi med min pappa, å även Marcus pappa å åkte på husvisning
huset var fint, ska prata på måndag med banken om lånelöfte å så
men blir nog inte att vi är med å budar på just dte här huset
avaktar nog lite till
Under dagen var thea å jessica här å hälsade på
å barnen lekte å hade roligt å vi vuxna snacka skit å slappade
På kvällen åkte vi över till mina föräldrar å kollade på film allihopa å åt massa godis

idag fick jag sovmorgon, väldigt skönt
sedan tillbringade jag en del tid i telefon med sara, vilket alltid är roligt
å nu på kvällen har jag jobbat fyra timmar

Neah är så söt nu när hon vill ha något,
hon säger(ropar) Eah (Neah) oxå tar hon handen å lixom vinkar mot sig själv samtidigt som hon greppar luften, för att visa att hon vill ha något
Sjukt sött är dte iaf
Ännu sötare är hennes trots, när hon inte alls får som hon vill
Så roligt oxå, för dte kommer fler ord för varje dag som går,
å när man ber henne säga ett ord, så försöker hon verkligen säga det man vill
det är ju så roligt med utveckling

å kian blir bara större å större
det är så roligt att lyssna på hans förklaringar till allt
särskilt när Thea var här, å dem satt å diskuterade "alvarliga" saker
så roligt det är alltså

Imorgon, skulle jag jobbat dag
men bytta till kväll, efetrsom kian fortfarnde är lite krasslig
så vänta en dag till med dagis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0