Onsdag

Jenny, Jag tror inte hon är allergisk eftersom att det har gått flera timmar efter hon ätit som hon kräkts, å förstoppad är hon inte för honn bajsar som vanligt..


Onsdag idag
Har ju vart hemma med barnen i dag
städat å lekt om vartannat
Neah har inte kräkts idag iaf, så dte blir dagis imorgon för barnen
Hon äter ju inte så mycket heller, mest flytande föda, men jag tror hon är lite rädd för att det ska komma upp
Hoppas verkligen att hon är frisk nu iaf
Självklart att dte är jättemysigt att vara hemma med barnen
Men man blir så låst när de är sjuka iaf när dte är något sånt här
För man kan inte gå ut, inte häla på någon å inte ha besök
Å att bara vara inne, ensam hela dagen blir lite långtråkigt
Även om det knappt är en lugn stund
Med en 1åring å en 4åring. så är dte ju full rulle hela tiden

Särskilt när man försöker städa lite
För man plockar upp en sak, vänder sig om å tar nästa, å när man vänder sig tillbaka igen så ligger den första grejen på golvet igen, å när man dammsuger så är det en kamp mellan mig å Neah om var kontakten ska vara
jag tycker ju självklart att den ska sitta i väggutaget
lite lättare att dammsuga då
tyvärr så delar hon inte min uppfattning av det hela, för hon tycker att den passar så mycket bättre i henns mun
En annan sak som vi är lite oense om med dammsugningen är hur ofta man ska sätta på å stänga av dammsugaren
jag tycker ju självklart att det räcker att sätta på å stänga av en gång
Hon tycker att man kan göra det hur många ggr som hellst
å ännu roligare är ju knappen som drar in sladden

Så det tar ju en stund att dammsuga
Annnars har det inte hänt så mycket idag
Men det märks att man abar skulle vaar hemma
klockan hann bli över två innan jag ens hann ta på mig kläder
Förutom att jag drog morgonrocken om mig mig när brevbäraren ringde på dörren
han lyckades inte pressa ner ett brev
Så dte är nog som Marcus säger
att jag är lite sådär halvnudist

Imorgon ska båda jobba
första gången barnen ska på dagis på tre veckor
så blir att lägga sig tidigt eftersom det blir att gå uppp lite tidigare än annrs nu när morgonrutinerna är ur spår
Så dt blir en lugn kväll

Köpte ju texas peacon å rockyroad glass igår, ett paket av varje
Hann kränga i mig hälften av båda igår
Blandar man dem tillsammans så känns varje tugga som en orgasm  i munnen
Så väntar bara på att kian ska läggas så att jag kan äta upp resten

Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHA sjukt kul inlägg!

2009-01-07 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0