lördag

Idag vaknde barnen tidigt, redan vid sju eller något sådant
marcus gick upp å jag låga kvar, sov tills åtta
men gick inte upp förrän nio
Marcus fick då lägga sig igen, efetrsom han har spelning ikväll, så han orkar
jag å barnen gjorde oss iordning
skickade sms till June å kollade om det var ok om jag kom över
hade ju fortfarnde inte sett deras lilla prins
Så tjugo över tio stressade vi hemifrån, gick snabbt till maxi, Kian halvsprang hela vägen
köpte lite kläder till den lille, å en present till nora
å sedan stressade vi hem till dem
Å så söt han var
Å man blir ju så sugen
skulle nog kunna skaffa en tio stycken, bara för att alltid ha en sån liten sak

stannde inte så länge
skulle ju jobba å va tvungen att fixa mat å sånt före
å dem skulle u iväg
jag måste bara bli bättre på att höra av mig till folk alltså
så får väl komma över en annan dag
har jobbat kväll idag
så, så rolig lördag har jag haft

Sitter å pratar med Carro på msn,
å ska snart sova å längta efter Marcus, så svårt att somna ensam ju

Kommentarer
Postat av: S

Jag vet vad du menar.

När Andreas sov hos er,

kunde jag inte sova på hela natten

2009-01-10 @ 22:44:54
URL: http://aboutvanity.blogg.se/
Postat av: Marcus

älskar dig...

2009-01-11 @ 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0