Fredag

Idag var det sovmorgon på listan
eftersom att jag var ledig
tyvärr höll inte barnen med mig om etta, så fick ju pallra mig upp runt sju
eller iaf för att göra välling till neah å sedan tvinga ner barnen i min säng
Säga att dte fortfarande var natt å att man abar måste sova lite till
som vanligt funkade det inte så bra
Såvid halv åtta fick jag pallra mig upp

Pratade med Madde i telfon, så morgonen gick otroligt snabbt
Men vi lekte lite å gjorde oss iordning allihopa under tiden
Neah har haft en inte äta alls dag idag
ganska vanligt när det gäller henne
Idag har hon ätit så mycket som 250 ml välling, 1,5 dl nyponsoppa, en halv tesked mat, tre skedar yoggi pluss en tredjel dels burk färdiggröt å två minituggor banan, ett bett från ett smörgåsrån
Å det är ju inget ovanligt alls när det gäller henne
Men dte jag intekan förstå, är att trots hon äter så lite
så bajsar hon sjukt mycket.
Ibland undrar jag om hon smygäter när vi inte ser

efter lunch kom Madde, kevin å Alvin hit
Kevin å Kian spelade Mariokart å Jag å neah mös med Alvin
å jag kände den där bebislängtan, precis som vanligt
då är dte tur att en del vänner precis fött å en del är gravida
för då får man den dosen av bebis som man behöver
Förresten så fick jag min första riktiga kram av Neah igår
självklart att jag har fått hur många kramar som hellst, men inte sånna som den
Hon kom å riktigt tog tag i mig å la båda armarna runt mig å kramade hårt å länge, samtidigt som hon tryckte kinden mot min
Hur sött som hellst
å äntligen, ller ja det var ju nån månad sedan eller mer, så har hon börjat pussas på riktigt med stängd mun
men man får ju fortfarande de där blöta med öppen mun ibland

strax efter Två blev iaf madde å barnen utslängda av oss
Å vi gav oss iväg till min mamma å lämnade Neah
sedan tog jag å kian bussen till stan å gick på bio
på madagaskar2
Första gången för Kian ju, å ahn tyckte verkligen om det, lite svårt att sitta stilla å vred sig i stolen ett tag
men dte gick verkligen hur bra som hellst
Å filmen var skitrolig, mycket bättre än ettan, så se den

Å nu är vi hemma, precis käkat kvällsmat
Å snart är det sängen för barnen
marcus är iväg, de ska ju ha konsert imorgon, så de fixar inför den
Å jag har vart på vidiomix å köpt godis för 148 kronor
så jag vet ju vad jag ska göra ikväll
Tyvärr är jag ju lite för dålig på att höra av mig till mina vänner
FÖRLÅT
Så jag ska sitta å vräka i mig det å bara slappa, helt ensam
hur skönt som hellst
å när Marcus kommer hem, blir det massage kväll

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul att det gick så bra. Kevin började också att tjata när vi gick från er att han också ville gå på den, måste väl göra det snart så att den inte slutar att gå.

2009-01-10 @ 12:47:08
URL: http://mammamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0