Torsdag

Gått et tag sedan sist
precis som vanligt då med andra ord
I torsdes minns jag inte alls vad vi gjorde

Fredes var vi som vanligt å veckohandlade
Å sedan var vi ju å tittade på vår lägenhet
För så kändes det
direkt när vi kom innanför dörren, uttan att ens ha tittat på lägenhet så kände vi båda två att dte var vår
det var här vi skulle bo
Min första fråga var om de andra som tittat var intresserade
När vi väl tittat så var vi ju helt säkra
Så när vi kom hem
var dte bara planering som gällde
vi kollade vilka möbler vi ska köpa å plaerade målning osv
Men började känna lite oro för att vi inte skulle få den.

i lördes minns jag inte heller vad vi gjorde
Det ända jag minns är att vi var på eurostop å shoppade
Lite kläder till barnen å sånt
På kvällen hade vi myskväll

Söndagen var Marcus iväg hela dagen
å jag å barnen var hemma å lekte

Måndagen var jag ledig på,
så då var Madde å alla barnen här å hälsade på
Vilket var trevligt
Tvättade gjorde jag med
ringde även å sa att vi var jätteintresserade av lägenheten
Å de sa att vi skulle få svar senast på torsdagen

Tisdagen jobbade jag kväll
Så var först hemma med barnen
Å sedan jobb 13-21.30

Onsdagen skulle jag vart ledig på men fick jobba dagen ändå
Men kändes knappt att jag jobbade
så dte var ok

Idag har jag jobbat kväll
men före jag började så vart jag inom hfab å sa upp vår lägenhet eftersom att vi fick den nya
Så nu är vi helt sjukt lyckliga
Känns helt underbart
Å dagen på jobbet var så bra medd
Å för att göra dte ännu bättre så är jag ledig nu iaf
så skönt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till nya lägenheten :D är det en 4:a?

roligt å få planera hur man vill ha det med tapeter och vilka möbler å så :D

2009-02-27 @ 14:50:36
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Grattis :))

2009-03-02 @ 09:11:05
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0