Torsdag

Inte hänt så mycket sedan sist
jobbat mån,tisdag
sedan blev jag sjuk
fick influensan, feber å ont i hela kroppen
inte roligt alls
men börjar kännas bättre nu, som tur är
men influensan är ju sån att det lika väl kan komma tillbaka när man äntligen tror att det är bra
så ska inte hoppas för mycket
marcus var å tatuerade sig igår, känns som om det äntligen kommer att bli bra nu, men kommer ju ta lite tid

dem ringde från banken igår med
Å vi fick lånelöfte från swedbank, så det känns ju jättebra
Trodde inte det skulle gå igenom, så vi blev ju glada, inte för att vi ska köpa hus nu ändå
men utifall vi skulle hitta något, så vi vet vi att vi kan

Just nu är barnen hemma hos min mamma
Hon har passat dem sedan två
jag ville inte lämna dem på dagis, känns onödigt när jag är hemma
men tyckte synd om dem att inte få gå ut å leka i snön, så hon hämtade dem, så får de leka i hennes trädgråd
kan ju inte vara ute i snön när man är sjuk,
Annars har vi haft det bra här hemma
lekt så mycket jag orkat, vi har målat lekt kurragömma myst å hoppat i sängen
jag försökte mysa, dem hoppade
oxå har jag å Kian spelat super smash bros på wii, nya favoritspelet

Imorgon blir dte hemmadag med barnen
ska försöka orka tvätta
e ju Marcus som har fått göra allt nu dte senaste
han har städat dammat torkat golv å lagat mat å stått för det mesta med barnen, trots att han jobbar heltid
medan jag mest har legat i sängen å tyckt synd om mig själv
+ att han har åkt å handlat det jag velat ha osv
det var nog lite bra för mig att bli sjuk, så jag släppte lite av mitt kontrollbehov å marcus fick lov att göra allt
Å jag fick se att allt ändå fungerade som vanligt
men veckohandlingen får han inte lov att göra själv ändå, dte gör vi tillsammans imorgon
Annars vet man ju aldrig vad han kommer hem med
ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0