Onsdag

Du  som kommenterade i förra inlägget kommenterade anonymt, så jag vet inte vem du är, men vi vill säkerligen träffa dig med å jag vet att jag är dålig på att lägga ut bilder, men jag är jätte dålig på att fota. Tyvärr.

Idag är dte onsdag iaf
Har jobbat kväll både måndag å tisdag
Tråkigt för jag å marcus jobbar om varandra
men bra för att jag får mer tid ihop med barnen, å de slipper vara så mycket på dagis
Visserligen älskar kian dagis å är arg för att han är för lite på dagis
Idag ville hahn inte alls gå hem, utan ville jättemycket stanna till klockan tre

Så då kommer han bli arg på mig, för jag har bestämt att jag ska jobba lite mindre
vill bara jobba halvtid eller lite mer runt 100 timmar i månaden
jag vill ha mer tid med barnen
Tid med dem är viktigare än alla pengar i världen
å vi klarar oss superbra även om jag inte får så mycket lön
så känns onödigt att jobba mycket, för tiden med barnen får jag ju aldrig någonsin tillbaka

Så i veckan har dte inte hänt så mycket
I söndes var Jessica å thea här å hälsade på

vi gjorde jordgubbspaj å åt den med glass

På kvällen var vi över hos mina föräldrar å hälsade på lite


Måndagen var vi hemma under dagen

Busade å lekte å dansade å sjöng

neah älskar ju att sjunga

Jag sökte även ett jobb, för en av de första gångerna i mitt liv, fick hjälp av johan på msn

Är ju ganska säker på att jag inte får det, men alltid bra att söka iaf!

Vid tre kom min mamma oxå gick vi tilölsammans hem till henne allihopa

Kändes onödigt att lämna barnen på dagis 45min, jag började ju fyra å marcus slutar då

så han hämtade dem där istället


Tisdagen började jag redan ett

så då fick barnen vara några timmar på dagis,

så vi hann inte så mycket här hemma

men hade mysmorgon iaf


idag är barnen trötta

Kian har däckat i soffan, fast han inte alls borde sova nu

Å nesah vill inte vila

så vi får egentid istället

Så jag klagar inte


Imorgon ska jag jobba 7-12

så efetr det hittar vi kanske på något roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0