Onsdag

Inte skrivit på en vecka så minns knappt vad vi gjort
Men i torsdes efetr jag slutat jobba, var vi på busfabriken
jag å barnen, pluss Danniel från Kians dagis, å efetr ett tag kom även hans mamma
som jag även jobbar ihop med
Barnen hade hur roligt som hellst
På kvällen minns jag inte vad vi gjorde
Men jag tror jag å marcus hade myskväll urtan tv, duschade å sånt ihop

Fredagen var jag ledig på
Så passade på att tvätta å städa på morgonen
sedan åkte jag å barnen in till stan
Träffade Jessica å thea å gick i lite affärer
Köpte lite nytt smink å vin å lite andra grejer
Sedan gick jag bort till stationen å lämnade av Kian
Å efer åkte vi till maxi å storhandlade

Lördagen jobbade jag först sju-elva
sedan åkte jag hem oxå vilade jag ens tund
Överaskade Marcus med att ha skaffat barnvakt
Så vi kunde fira vår tvååriga förlovningsdag
Så lämnade Neah halv sju
Sedan åkte vi hem
dukade fram massa frukt, nötter å choklad
Gjorde chokladfondu som vi doppade frukten i å drack vin
pickinick på vardagsrumsgolvet så som förr
Tände ljus å hade hur mysigt som hellst
men vid nio hade vi ätit så vi mådde illa
så beslutade oss för att gå hem till Tina på fest
Där hade vi skitroligt
Runt halv ett åkte vi in till stan, gick till båb
Dansade å hade skitroligt med Cissi å jessica
Kvällen avslutades på hotell Amadeus, där jag å Marcus tillbringade natten
Å fick ställa klockan ganska tidigt för att hinna äta hotellfrukost
För dte är ju dte bästa med hotell
men dte blev verkligen en underbar kväll

Vi hämtade Neah vid halv tolv på söndagen
åkte hem å vilade lite å sedan jobbade jag, bara 17-21
Men trött var jag

Den här veckan har mest bestått av jobb
Jobbade 7-16 i måndes
13-22 i tisdes
Å idag 12-20
Så den här veckan har Marcdus fått sköta allt hemma, städning å tvättning å sånt
Å nu när jag kom hem från jobbet, hade vi fått erbjudande om en lägenhet med posetn
En fyra, så dte känns jätteroligt
ska kontakta dem imorgon om visning
Å hoppas på att den känns bra, å i så fall att vi får den

Tänkte lägga ut lite bilder med

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott på förlovningsdagen.. vi firade också förlovningsdag då.. 3 år :)

2009-02-19 @ 09:41:01
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Hoppas ni får den om ni tycker om den! Fina bilder :)

2009-02-24 @ 20:18:44
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0