Lördag

Igår mådde jag mycket bättre
Passade på att tvätta å så
oxå var vi iväg å storhandlade
Eftermiddagen tillbringades på barnens rum, då vi lekte ihop alla fyra,
så länge vi orkade
roligt hade vi
På kvällen spelade jag å marcus tvspel å satt å pratde
Vi umgås så vuxet


Idag var dte ingen som orkade gå upp när barnen vaknade
båda låg kvar å hoppades att den andre skulle gå upp
Tillslut fick jag ge mig
Men tog mitt täcke å la mig i soffan istället
barnen var helt med på det
så vi kollade på tv, eller inte neah då för hon är ju inte så intresserad av den ännu
bara när det kom nån katt där på, då blev hon gald
så vi låg å mös å sjöng sånger istället
neah har börjat sjunga så mycket
Går runt å sjunger hela tiden
det är olika sånger men dte mesta låter lika dant
man får kolla efetr enstaka ord å rörelser för att uppfatta att dte faktiskt är olika sånger
men sött är det, det kan jag lova

Igentligen skulle vi leka med jessica Thea, men dte blev inte av
istället har jag å barnen vart på Pippi-lekplatsen i stan
hade med varm choklad smörgåsar frukt å bullar
så vi hade picnic
Det regnade lite å så, men var mysigt iaf
efter två timmar kände jag dock inte mina fötter längre
så efter en stunds tjatande å mutande om att hälsa på oss mormor
så gav barnen med sig å vi gick

Hemma hos min aföräldrar har vi ätit, spelat kort sjungit å haft roligt
Neah har ju lekt med bästisen snoddas med
Lite bilder från idag




Man märker ju verkligen skillnad på könen på barnen
före jag fick barn, så trodde jag att det inte fanns speciella tjejgener å killgener
men efetr jag fick barn så insåg jag verkligen att dte var så
Det är så stor skillnad på intresse å hur de leker osv
å självklart att dte är skillnad från barn till barn med
men man märker ju vilken skillnad det är på pojkar å flickor,
å har pratat med alla vänner om det här å vi är verkligen helt överens
Men det är väl inte så konstigt att dte är så
En sak jag märker dte stort på är skillnaden på hur de lekte med dockor i samma ålder
kian var mer slängde dockan i vagnen å körde rally
Neah tar hand om dockan, den ska ha nsutten å dte ska kramas på ett helt annat sätt


har vart dålig på att lägga upp bilder
men helt ärligt så har jag vart så dålig på att fota
men här kommer lite bilder från februari å januari

på ena bilden har kian lekt med docken å på andra leker neah


jag å neah leker tittut genom rutan


När vi åt mat igår eller förrgår
Neah sitter skönt å Kian leker apa


Jag med ansiktsmask


Neah smilar upp sig framför kameran, en liten linslus är hon

syskonmys


Thea å Kian har fått tatueringar å så stolta


Neah klär på sig eller försöker iaf, blir lite fel, sin tröja på ena armen å brorsans runt halsen å kian vill visa tatueringen



Neah har lagat mat å sitter å äter på Kians rum, spisen står på hennes, men hon har inget bord, s¨å bär över till brorsans
Provar oxå att bygga med brorsans tågbana när han inte är hemma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var på tiden att du la upp bilder! Ocvilka bilder sen då! Så jäkla söta de är. Åh vad jag vill träffa dom (ER) Saknar Dig så mycket min vän!

2009-02-10 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0