tisdag

i torsdes var första jobbdagen på en vecka
helt ok, men hade ju vart skönarevatt vara ledig étt tag till

I fredes hade jag å marcus jäåttemyskväll
drack lite vin å hade en riktigt underbarkväll
förutomm när marcus råkade välta lite av ljusen, så det blev massa stearin på+ mattan
så klantig, om baar han kan vara

i lördes jobbade jag delat
å marcus hade henke härmpå kvällen, så när jag slutat å kom hem
satt vi å pratade allihopa
han tckte vår gran var den fulaste han sett
elakt, men jag kan väl hålla med

i söndes jobbade jag dag
på kvällen gick vi på avatar
var en jättebra film
efteråt hälasade vi på hos fia å tina

igår mådde jag intge helt hundra, så gick hemm från jobbet
på kvälle ghjorde jag julköttbullar med kryddpeppar å kanel å cuury
blev riktigt goda
vi satte även nejlikor i apelsiner så att dte lukatr lite jul
marcus pappa å tjej var här å hälsade på med

idag var jag ledig
har gjort jansson
ikväll komer marcus mamma, syter å faster hit å firar jul
å imrogon har mina föräldrar vart gifta i 20 år
så då ska vi fira dem!

Kommentarer
Postat av: Carro

låter som riktigt händelserika dagar! :D Vad duktig du är som fixar å trixar så mycket nu inför julfirandet! Hur gick det med stearinen? gick den bort lätt?

2009-12-23 @ 11:25:09
URL: http://lyckligasteflickan.blogg.se/
Postat av: sassa

ja stearinen gick som tur var bort, å var inte så farligt att ta bort, vi tog en sån gröngul svamp(torr) å skrubbade bort det när dte torkat,

2009-12-27 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0