Onsdag

I lördes var vi först hos tina, sedan gick jag å hon till rockstugan
kollade bft, mest för tinas skull
under tiden kom resten av folket hem till tina
å när vi kom tillbaka var förfesten i full gång
gick in till stan vid halv ett
var på idas å b å b
hade skitroligft, men blev kanske lite för full

Var fortfarande full när marcus väckte mig vid tio
men vi gjorde oss iordning
åkte till ishallen, blev sjukt besviken över hur skabbigt det var där
så stack in  till stan åkte skridskor på torget istället
På kvällen kollade jag film, å marcus var hos johan

I måndes var jag oxå ledig
var hos gyn å barnen var på dagis
på eftermiddagen var linda å felicia här

igår var det ju pissväder, trodde det skulle vara snö
men baar regn
så vi var inne hela dagen, gjorde absolut ingenting
'på kvällen var jag hos mille, drack glögg å snacka skit

Idag var det ju äntligen massa snö
så redan halv nio gick vi ut, köpte ny pulka
sedan åkte vi pulka till strax efetr tio
fikade hos min mamma, ås edan vid elva kom lillan med sina pojkar
oxå åkte vi pulka till strax efetr tolv
sedan gick vi hit allihopa å umgicks, fikade å lekte
de stack vid halv fyra
å nu ikväll kommer angelika över
ska kolla film
har verkligen vart skönta tt vara ledig sedan i torsdes, men imorgon blir dte jobb igen
precis som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0