Lördag

det blir ju inte att man skriver så ofta här som man hade velat
men det är ju ganska förståligt att datorn inte prioriteras när man har familj två små barn jobb å vänner att umgås med, det hinns lixom inte med
å jag minns inte vad vi gjort

i onsdes jobbade jag kväll
vi la nytt schema på jobbet,
å jag blev iaf nöjd

I torsdes jobbade jag sju-ett, hämtade småvildarna å gick hem till kians kompis daniel
tanken var att han skulle följa med oss hem, men vi blev kvar där allihopa
jag å linda drack the å pratade så tiden sprang iväg
å när diana skulle ammas, ville neah suga på min tutte
vilket jag inte tyckte var en bra ide, så vi struntade i det
efter fyra gick vi hem
bråkade med nicklas, kian vill ju inte åka till honom, har berätattat att nicklas bland annat slår honom
så blev värsta bråket, vilket slutatde med att nicklas hotade mig, så nu har jag polsianmält å kontaktat familjerätten
å 'ven lovat kian att han aldrig mer behöver åka dit


I fredes jobbade jag som vanligt sju-ett
hem lagade mat åt å storhandlade
vid fyra stack marcus iväg med jobbet på firmafest
jag å kian bakade kanelbullar
när vi höll på att kavla, kom  neah
å satte sig bredvid, tittade ledset å frågade, men var är min deg, jag vill med dega?

så hon fick med vara med såklart
även om hon mest använde munnen
när bullarna var klara gick vi över till mina föräldrar åt kvällsmat bullar å godis
å vid åtta somnade barnen där
så jag stack över till tina, hade en riktigt trevlig å rolig kväll
var hemma runt ett men somnade en timme senare
så inte så roligt att gå upp närklockan ringde kvart i sex
å idag har jag jobbat 7-21 med rast mellan 13 å 16
hann springa en runda med mamma på stan
å käka å sånt å umgås med familjen lite
å nu ska jag snart sova
för jobbar ju även imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0