Torsdag

hade en riktigt bra ledig dag igår
var ute med jessica å barnen några timmar
fikade lekte å pratade
Lekplatsen här vid oss är ju så bra, stor å massa gröna ytor med kullar å buskar osv så barnen kan springa fritt hur mycket som hellst
vilket de verkligen älskar

När barnen somnat för kvällen, vart jag duktig å bakade bröd
blev skitgott, gjorde fyra limpor
Bättre att göra sådant själv, för då vet man exakt vad som hamnar där i
Å jag älskar bröd med massa saker i
gjorde eget recept å hade i allt möjligt,
gott blev dte iaf

Råkade beställa lite fler saker igår, var bara tvungen, men nu ska jag ta det lungt ett tag


idag jobbar jag kväll
ska ut med b arnen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0