Söndag

I fredes slutade jag ett, åkte inom systemet å handlade lite alkohol
å hann med en snabbis på hm med, köpte mascara hårfärg å jeans till kian
Innan jag stack hem
Marcus fixade maten, åt ugnsbakad lax med poatis å salld
under tiden färgade jag min utväxt
Sedan åkte vi till eurostop
det regnade så mycket att man knappt såg något alls, så mycket att det slog ut stoppljusen,
lite läskigt faktiskt
På eurostop klippte marcus sig,
jag åbarnen gick i affärer
att prova kläder med två barn ensam är ingen bra kombination
särsilt inte när den ena blir akut kissnödig
ett par jeans fick jag med mig hem iaf

Pålördagen jobbade jag, hade tagit extra pass mellan sju å ett
Vilade lite när jag kom slappade jag liten stund
sedan kom mamma för att bli klippt
hann duscha å påbörja sminkningen innan tina kom, för att jag skulle fixa hennes hår med
Marcus som hade vart på vallarna i falkenberg(stor lekplats) med barnen, lämnade kian hos min syster,
neah vart redan lämnad hos farmor.
vid sex åkte vi över till jennie, som hade sin födelsedagsfest
lite sent men bättre sent än aldrig
Blev en tgrevlig kväll, kom inte så många som förväntat men destu mer tacos till oss som kom
Vid tolv åkte vi in till stan, för att dansa av oss lite

Idag har jag vart en aning bakis
 Inte marcus han stack hem till mina föräldrar tidigt imorse, för att röja garage
han köper ju sin motorcykel nu imorgon, så var tvungen att fixa plats för den
Blev ju ganska stor skillnad
annars har vi vart på+ två olika lekplatser med barnen idag
så de har fått springa av sig lite, käkade mat på fetegretas
sånt man måste göra dagen efter ju
Oxå gick vi till hemköp, köpte räkor i lösvikt, vattenmelon, jordgubbar, avokado å oliver i lösvikt,
så nu snart när barnen har lagt sig, blir dte riktig myskväll för mig å marcus, med gott att äta till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0