Onsdag

Idag började jag dagen med att tvätta å städa

Sedan tog jag vildarna å gick till tropikcenter
Neah älskar ju att kolla på djur
blev helvild när vi kom in å skulle kolla på allt
Men sedan blev hon rädd för sköldpaddan som försökte ta sig ut genom rutan
Sedan var hon rädd för hamstrarna med, å ville bara bli buren
När vi kom till krokodilerna, var hon orädd igen å ville gärna hoppa in till dem
Det ville Kian med å försökte klättra upp
Som tur var misslyckades det

Efter det äventyret gick vi till okq8, för att hämta ut ett paket
Lite barnkläder å sånt som jag klickat hem
Fint var det å barnen blev glada
Vi var hemma vid ett,
å sedan har vi bara vart hemma å gjort typ ingenting
skönt det med ibland
men tänkte göre precis som igår å ta en kvällsrunda på lekplatsen så de sover gott sen

Marcus är i skedalaskogen å cyklar
Jag skulle igentligen tittat förbi Tina ikväll,men det får bli en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0