Onsdag

ledig dag idag

Vart ganska slött på jobbet igår, alla hade lite att göra
eller mindre än vanligt
Så lite tid över att sitta å prata å så
Efter jobbet svängde jag inom Tina, satt där å snackade lite skit
Trevligt, även om jag var helt slut
Så kom inte i säng så tiigt igår

Kian kom vid halv sju, frågade om han fick ligga jämte mig
07.04 väckte Neah mig å ville ha välling

Idag om vädret blir bätrttre, blir dte picnik å lekplats med Jessica å thea
jag måste även gå å häta ut något paket
fick avi igår
ingen aning om vad
jag beställer alldeles för mycket, så mycket att jag sedan glömmer bort vad jag beställt
Å handlar gör jag för mycket, fortfarnde ouppackade påsar hemma, som är shoppade för minst en månad sedan
å för att inte tala om hur det ser ut bland barnens kläder
Å ändå köper man mer,
inte för att dte behövs, utan bara för att dte är så roligt att shoppa
ja en shoppingfri månad ska jag ha,
nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0