Måndag

Är så dålig på att uppdatera
Å nu minns jag som vanligt inte vad vi har gjort

I fredes var vi iaf  på stranden hela familjen
Badade å solade
På eftermiddagen firade vi alvin, som fyllde ett

I lördes jobbade jag
efter jobbet shoppade jag å marcus
Fan vad snabbt man kan bränna pengar
Men det blev fina grejer till mig å barnen iaf

Vart släkträff ggr två med
först träffade vi min mobror+ kusiner hos min mamma
sedan släkträff hos marcus faster i gullbranstorp
Kräftskiva å så
Riktigt roligt iaf

I söndes jobbade jag delat pass
på ratsen storhandlade vi
när jag kom tillbaka till jobbet, mådde jag inte bra alls
så dem skickade hem mig igen
sjukanmälde mig tillochmed tisdag
så jag får vila lite

Idag har vi bara vart hemma
Förutom en kort runda på maxi
Kian bygger koja hemma å har hur roligt som hellst
jag å neah vilar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0