onsdag

Idag har jag jobbat
synd när dte har vart så underbart väder
Jobbade till tre, men efetr att ha hämtat barnen på dagis å gått hem med dem, så var klockan nästan fyra
neah ska ju bara gå själv nu
sedan den där gången vi gick till maxi,
Å hon ska självklart hålla brorsan i handen hela vägen, men absolut inte sin mamma
dem är så söta tillsammans!
När marcus kom hem strax efter fyra åkte vi ner till stranden, gick lite där
Men neah blev arg för hon inte fick bada
Så vi gick å käkade glass istället, på bästa strandfiket
mysigt, men kanske lite kallt eftersom klockan hade hunnit bli fem

Sedan var dte bara att åka hem, laga mat osv
När barnen lagt sig, så passade jag på att måla neahs bord+ stolar vita
sånna småmöbler som hon ska ha på sitt rum
Å Marcus har målat om den turkosa väggen, så att även den blir godkänd, vart ju inte helt täckt överallt förut

Igår var jag ledig
Passade på att vara ute med barnen å leka lite
Neah blev helt förstörd när vi gick in igen
Hon älskar ju att vara ute
När hon sov middag, vilket hon gjorde i tre å en halv timme
så passade jag på att måla barnmöblerna å packa ner lite saker
så nu har vi iaf packat fem lådor
får ju ta lite i taget, så att dte inte blir så jobbigt
Å fan vad man slänger saker med

I måndes jobbade jag, även då till tre
å efetr dagis var vi ute å lekte, sedan gick vi till lidl å köpte vit färg
å neah blev även där katastrof arg för att gå in
Hon är ju så trotsig nu
Å kian e ju med inne i lite trots igen
å har blivit ganska bra på att förvänga sanningen
men det är ju sånt som går över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0