Måndag

Ännu en helg har gått
Lördagen var dte ju hur fint väder som hellst på
tyvärr jobbade ju jag, men bara till 14,
så efetr dte var dte att vara ute som gällde
passade på att göra årets första grillning med
Å barnen var glada, de fick vara ute hela dagen, så inte kunde det vara bättre

Söndagen gick vi upp vid åtta, hela familjen
jag stack hemifrån redan vid tio
för att göra min tiominutersolning, som jag bestämt att jag ska försöka göra iaf en gång i veckan
men får se hur dte blir med det
Sedan var vi iväg på loppisar
jag hitta en så fin turkos ljuslykta, blev helt kär
så den fick ju självklart följa med hem,
hittade även två, nästan lika fina rosa, som ska vara på neahs blivande rum

Efter loppisarna blev dte en tripp på eurostop
Hittade en jättefin kofta på hm, 249 kr bara så den vart jag tvungen att köpa
Faktiskt Marcus som tvingade mig, hade ju bestämt att inte shoppa så mycket nu när dte är så mycket som ska köpas inför flytten
På kvällen jobbade jag å marcus tvättade

Idag jobbade jag med, men slutade redan elva
så efter hämtningen på dagis så blev dte lekplatsen med barnen
Neah är ju sån klätterfis, klättrar upp på alla rutsckanor själv, även den stora på dagis, som är på de stora barnens avdelning
Till och med fröknarna är förvånade på vad hon klarar
Å på lekplatsen klättrade hon själv upp på sån häst som man rider på
Kian var ju mycket större än neah, men kunde inte det före han var ett å ett halvt
men hon har ju lite mer vilja, om man säger så
När Neah behövde sova, gick vi till maxi, en del saker som behövde handlas inför påsken
Hittade även ett par jättefina jeans till kian, som vi köpte
Han är ju verkligen expert på att få söndriga knän, så dte är ju en ganska stor åtgång på byxor här =)
Kian tyckte dock det var lite pinsamt att prova byxorna i affären
jag orkade ju inte gå till provrummen
Å han sa, men mamma tänk om nån ser att jag baar har kalsonger på mig
jag svarade att dte var ingen som bryr sig
då gick dte bra
Till och med så bra att när han provat byxorna å fått dem av sig,, så glömde han ta på sina egna igen utan tog bara skorna
så fick påminna honom lite

Annars har vi byggt massa lego idag, hela familjen
eller neah bygger ju inte så mycket, mest plockar ut å plockar in
Å lite senare på eftermiddagen blev dte promenad, vår örontermometer hade kommit, så vi gick allihopa för att hämta ut den
Så nu blir dte lättare att ta tempen på barnen
neah ville dock inte prova

När barnen lagt sig vart jag duktig å packade två lådor, har bestämt en om dagen,men inte hållt det riktigt
men nu känns det ju verkligen att det är snart
å så mycket att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0