Lördag

Nu funkar inte vårt internet längre
sagt upp det ju pågrund av flytten
så kommer ju inte skriva så ofta nu

Men iaf i torsdes var dte påskfest på dagis
barnen var utklädda å så söta
kan ju tyvärr inte lägga upp bilder
eftersom dte inte är min dator å bilder är ju på vår
När de var p dagis passade jag å Linda på att gå å sola
sedan åkte jag å marcus till biltema, köpte handtag till köksluckorna till nya lägenheten
sprang även inom jysk å köpte två saccosäckar + lite smågrejer
när vi hämtat barnen gick jag å Linda till maxi
utklädda barn fick ju påskägg där
så passadepå att få dte till barnen
på kvällen jobbade jag, bästa ob ju

I går(fredag) var vi upe ganksa tidigt
passade på att packa några lådor till
Marcus pappa var å hälsade på gav påskägg till barnen
de fick även 500 kr var + leksak å tidning, tyckte det var lite väl mycket
men dte tyckte ju tydligen inte han
Vid tolv åkte vi till äventyrslandet, så barnen ficklite roligt
men ja självklartså åkte även vi vuxna
hade ju bestämt träff med jessica å thea där
men sprang även på june å nora å några till som man kände
trevligt var dte där iaf
jobbade även den här kvällen, 16-20 mitt favoritpass
Senare ble v dte massa mys med Marcus

Idag påskafton gick vi upp jättetidigt
barnen vaknade strax efter sex
marcus fick lov att sova vidare, har ju sin spelning ikväll
passade på att packa lie till
å medan jag höll på tyckte jag neah blivit lite väl tyst
gick ut i köket, där satt hon supergald å åt oboy ur paketet
var ju tvungen å hämta kameran, var ju brun hela hon nästan
å pulver överallt, så dte var baar att slänga henne i badet
sedan kokade vi ägg i karamellfärg
å vid nio väckte vi Marcus å åt frukost allihopa tillsammans
sedan blev dte storstädningen för hela slanten
Kian å marcus åkte över till mina föräldrar för att lämna lite grejer
jag höll på att städa då jag igen tyckte dte var lite väl tyst
kollade i köket å vemsattinte där
jo självklar neah å hade lyckats få ner oboyen engång till
så det var bara att badaigen

Senare åkte vi över till mina föräldrar åt påskmiddag
å sedan fick barnen påskäggen av migå marcus
jag hade gömt dem i trädgråden
Kian fick batmanskor å tatueringar + godis i sitt å neh fick en mylittle pony+ godis i sitt
så glada dem blev!
men det blir många påskägg, för min mammahar ju köpt till dem med

Ikväll stannarjag nog här, marcus har ju sin spelning å jag ska upp redan 6 imorgon, jobbar ju
så int lönt att hitta på något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0