Lördag igen

ännu en vacka som gått
snabb uppdatering om vad vi har haft för oss
I lördes varjaghos cissi, delade en vinare å snackade skit
hur skönt som hellst, längtar till nästa gång
La mig hyffsat tidigt skulle ju upp å jobba

på söndagen åkte jag hem till jessica efter jobbet
thea fyllde ju fyra
så grattadehenne å käkade tårta
cyklade sedanhem, medan marcus å barnen åkte bil

Måndes jobbade jag till 1,
sedan åkte vi till marcus mamma å hälsade på
käkade mat å slappade i solen

I tisdes jobbade jag till tre,
hämtade barnen på dagis å hem å lämnade grejer å direkt när marcus kom hem åkte vi å spelade minigolf
'upptäckte att jag å kian var ungefär lika bra, eller snarae dåliga då
Kian tycktre det var hur roligt som hellst, åtjatade hela kvällen om hur roligt han haft
Neah tyckte ju inte dte var lika kul,
hon fick ju inte lov att gå på banan, å inte ta bollen för den delen heller

Onsadegn jobbade jag kväll, började ett
men lämnade barnen redan halv tolv på dagis
så blev en snabb runda på stan
inhandlade en födelsedagspresent till marcus å lite smink till mig
sprang även på annelie vilket var roligt

I torsdes var jag ledig
röjde lite hemma, putsade fönster, tvättade å packade lite till
Sedan var jag å barnen på lekplatsen å hade roligt

igår var jag oxå ledig
passadepå att storhandla å lite sånt
var ute å lekte med barnen med å träffade linda en snabbis
på kvällen stack jag hem till jessica
drack vin å satt å snackade skit
hur trevligt/mysigt som hellst

Å idag har jag vart ledig med, träffade jessica å thea videlva å gick till snurrlekplatsen
så härligt v'äder, var där tills klockan nästan var tre
hade filtar å piknik hur härligt som hellst
sedan gick vi hem, neah däckade direkt på fläcken nästan
så trött, inte konstigt så som hon å thea lekte
Jessica å thea åkte hem
å jag å marcus fixade mat å käkade på balkongen
underbart!
Ånu är vi hos mina föräldrar å lånar datorn
ikväll vet vi inte riktigt vad vi hittar på
inga planer än så länge

Kommentarer
Postat av: Malin

Dålig uppdatering här du ;)

2009-05-25 @ 16:54:55
URL: http://mallanbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0