Fredag

Nu känns det verkligen att det är vår
å så underbart
Igår var vi på mammagruppen
Pysslade lite, eller jag hade ingen lust att måla fåglar, men kian gjorde det iaf
Efter gruppen gick vi lite på stan, jag å barnen
Kian fick nya solglasögon med batman
å Neah fick nya skor, har en känsla av att hon kommer äga några par innan sommaren har börjat
Men en tjej kan inte ha för mycket skor,
även om knappt är 1.5 år
Jag köpte inget alls till mig själv(beställde ju en skinnjacka igår)
så duktigt av mig
Efter stan gick vi till maxi, hämtade ut våra nya sängkläder som jag beställt, svart vita till mig å Marcus, batman till Kian, hade även beställt batman väggdekaler å ett nytt överkast till oss
ja batman dekalerna var förstås till kian
Sedan blev dte lekplatsen med Linda, så var inte hamma förrän fyra
så stressfixa mat å bada Neah, för fem började jag ju att jobba
Jobbade till tio
så bara slänga i sig mat för att sedan sova
började ju sju idag
Men slutade tio, så hann ju knappt märka att jag jobbat innan jag var hemma igen
Nu sover Neah, sedan blir det storhandling på maxi, precis som vanligt
Måste åka å hämta ut kians nya säng med
å det som vi beställde från ikea
å självklart vara ute i dte underbara vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0