Vardag

Marcus å jag har pratat en del om att ju längre man är tillsammans
destu mer tar man ju varandra för givet
Man är inte alltid sådär gulliga mot varandra, 
frukostar på sängen, skriver gulliga meddelenden på köksbordet som den andre ser när den vaknar, gulliga sms osv
man gör sig inte iordning på samma sätt för varandra
utan mer när man ka iväg å när man ska ut osv
Man gör sig inte iordnig för en hemmakväll
Så som man alltid gör i början
ja ni förstår vad jag menar va?
Så idag bestämde vi oss för att bara göra oss iordning för varandra
Så det gjorde vi redan på morgonen, trots att vi inte planerat nåt speciellt
bara för varnadra, inte för att vi skulle ut eller iväg å träffa andra utan bara för varandra

jag vill absolut inte att vi ska bli ett såntdär par som knappt aldrig hånglar
eller knappt ens kysser varandra eller pussas

Utan jag vill att det ska fortsätta som det är
Att vi msyer, hånglar varje dag flera ggr
å alltid håller varandras händer när vi är ute å går
eller ja oftast då
Å att vi pussas å kysser varandra tusen ggr om dagen ja ofta iaf!
Att vi ger varandra komplimanger dagligen
Att vi skcikar gulliga sms, direkt när vi är ifrån varandra
Jag får minst fem gulliga sma av Marcus när jag tex jobbar
alltid hur mycket han saknar å älskar mig
Jag vill verkligen att dte ska fortsätta vara så
Alltid

har fått många kommentarer av par som vart tillsammans länge flera fler år
(jag å Marcus har ju bara vart tillsammans 2.5 år)
Att när vi har vart tillsammans lika länge som oss, så kommer dte inte vara sådär gulligt
Men jag vill det
å det blir väl vad man gör det till?


Kommentarer
Postat av: Marcus

helt rätt min älskade.. helt rätt.. för alltid.

2008-09-05 @ 14:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0