Torsdag

idag gick båda upp tidigt
Hade igentligen inget planerat

var ju ungmammagruppen idag
men bara för nya mammor
Vi "gamla" skulle ju ha varannan gång och dem "nya" varannan
Men halv elva var dte fortfarande bara Madde som kommit, så jag å neah åkte dit å gjorde dem sällskap
Det är tråkigt att dem nya inte kommer för vi har verkligen skitroligt där
Men bara bra för oss, för då blir dte fler ggr vi kan träffas

Efter gruppen, mötte vi upp marcus och kian
sedan gick vi till tropikcenter, kollade in alla djur
å Marcus hade självklart glömt kameran hemma
barnen hade jätteroligt å självklart vi med

Kian fick lov att köpa några gummigrodor efteråt, så han vart ju riktigt glad

Efter tropikceneter åkte vi inom mina föräldrar på en kopp kaffe
för tat sedan åka hem och laga mat
Å nu är barnen och marcus instängda på rummet å bara leker å leker


Kommentarer
Postat av: Anonym

man undrar faktiskt om ni verkligen gör allt som du skriver, för alltid läser man att ni glömt kameran. så hur mkt sanning ligger det i det du skriver

2008-09-05 @ 00:26:17
Postat av: Marcus

du anonym. jag kan intyga att vi gör allt som sassa skriver och mer där till.. med 2 barn och massa och tänka på så ligger faktiskt kameran ganska långt ner på listan. och det är inte för ni som läser denna blogg som vi gör saker.. det är för våra barn vi gör saker. och för oss själva.

bye

2008-09-05 @ 14:55:25
Postat av: June

Fy fan vilken löjlig kommentar. Stoppa undan din äckliga avundssjuka nån annanstans eller våga stå för dina dumma anklagelser åtminstonde. Grow up!

2008-09-06 @ 18:54:08
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: lillan

shit vilken tönt du e anonym....... kan du inte kaffa dig ett eget liv älrlgt talat.... va fan tror du att man hittar på massa saker du e ju sjuk för fan... ursäkta mitt språk men skaffa dig ett eget liov och du kan ju sriva ditt namn eller håla käften ... capis

2008-09-06 @ 23:47:09
URL: http://mammalillan.se
Postat av: lillan

jag glömde en sak du e ju inte särskilt smart vi alla fattar ju att du känner sassa.. efter som du skrev i ett inlägg att hon inte har körkort så alltså känner du henne ... jag hoppas inte att jag känner dig för då e de katastrof....håll din mun stängd hädanefter..... FATTAT

2008-09-06 @ 23:56:34
URL: http://mammalillan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0