Torsdag

Inte haft datorn på, på ett tag, så därav inget skrivandes, men uppdterar lite nu iaf

Måndag (kväll)
Var hos Lillan, trevligt, mysigt
Å skönt att sticka hemifrån lite å bara vara
å skönt att träffas utan barn lite med

Tisdag
Kian var på dagis som vanligt halv nio till kvart över ett
under den tiden vart jag hos mina föräldrar
Tvättade, Kian hade kissat ner sig, hur mycket som hellst
så bara att tvätta allt
Efter hämtningen åkte vi tre(jag å barnen) hem till jessica å thea
barnen lekte, jättebra hela tiden
å vi(jessica då) bakade blåbärspaj
så gott
Roligt hade vi iaf
På kvällen var marcus i replokalen å jag var hemma med barne

Onsdag
Ytterligare en stor olycka på morgonen
Så bara hem till mamma å tvätta under tiden Kian var på dagis
Tur attd em bor så nära att dte bara är att gå dit när å hur som hellst
eftersom att dted oftast inte går att boka samma dag här
Passade på att vara lite snäll mot min mamma när jag va där, så när hon inte var hemma, dammsög jag hela nedervåningen å städade två av toaletterna
Så kände mig som en dukig dotter
På kvällen var jag å marcus så trötta
Får ju inte sömn ordentligt, Kian är uppe å vandrar på natten
Tror dte har att göra med att han precis bytt avdelning på dagis,
stor förändring å barnen påvärkas ju mycket av sånt
även om han trivs där å verkligen vill gå dit varje dag å tjatar om dte som fan
men prtade med både bvc å dagis å de sa att det antagligen var därför han börjat kissa så mycket i sängen
Å att dte bara är att stå ut, för dte går snart över igen

Torsdag
Blev väckt kvart i sex, av att dte var blött i sängen igen
men bara pyttelite, så hoppas det går åt rätt håll iaf
mammagruppen idag, å idag var vi många,
emn ju fler destu bättre
Å så roligt att det kommer massa nya mammor, med sina små söta bebisar
efter gruppen blev dte lite shoppande på hm
Kläder till barnen såklart
Å jag vill ju bara köpa allt, var därinne i nästan två timmar för jag fick sån beslutsångest för vad jag skulle köpa
Annars inte gjort så mycket idag
blev en runda hos mina föräldrar idag med iaf

Kian är helt inne i Kiss å bajs åldern
hans favoritlåt är hejdå min bajskorv, finns att beskåda (videon då) på youtube, för dem som har barn i kissåbajs åldern
Kian å Thea bara älskard den

Sedan vard et det här med att köpa hus
vi har ju hittat några osm vi vart sugna på
men aldrig vågat gå å titta
Å det känns som om vi faktiskt vill vänta ett tag till
känns bäst att inte ta ett stort lån nu, innan jag har fast jobb
Även om vi skulle klara det
känns bättre att ha lite mer sparat först
Ja, så får dte nog bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0