Söndag

La mig vid halv tolv igår
Å låg i sängen till tolv idag
Över tolv timmar alltså
Så länge har jag nog inte sovit i rad, sedan 2004
det behövdes
men är ändå så trött idag

Barnen hade sovit till halv tio
Dem sover alltid länge hos mina föräldrar
vet inte hur hon lyckas, för hon lägger dem ungefär samtidgt som vi gör hemma
men dem sover alltid längre där

Vi åkte över till dem vid ett
när vi kom så satt båda i mammas knä å Neah hade tillochmed somnat i knät
det har hon inte gjort sedan hon var pyttebebis
så vi blev lite förvånad

Blev en runda på maxi seda, kylen vart ju typ helt tom, så inte så mycket val
vi handlar ju så sällan som möjligt, är ju inte så värst roligt att handla
Annars har dte inte blivit så mycket gjort idag
jag å kian har spelat massa spel
å Marcus å Neah har lekt tillsmammans,
vi tog varsitt barn at hitta på något med

barnen somnade vid sju
då käkade jag å Marcus nybakade scones, att man inte gör det oftare, så enkelt å gott!

Nu har marcus stuckit hem till en kompis
å jag funderar på tat lägga mig snart
å riktigt sova ut
fick ju äntligen min mens idag iaf.
vilket var skönt, hr ju bara haft den en gång sdan januari 07, så nu ska jag se till attt få den där spiralen
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0