Onsdag

Idag när jag vaknade
Eller rättare sagt när barnen vaknade å väckte mig
Kände jag verkligen för att tvätta
fanns tyvärr inga lediga tvättider
Som dte oftast finns här
men jag fixade iordning oss tre, lät Marcus ligga kvar
å packade det mesta av vår smutisa tvätt och gick hem till mamma för at låna tvättmaskin
Min mamma är nog den bästa som finns
ställer alltid upp, hjälper alltid till med vad som, när som, man kan alltid prata med henne om allt
ja bättre mamma kan man inte ha
verkligen min stora förebild

så hela förmiddagen , faktiskt ända fram tills två var jag där å tvättade
jag å neah då
fick inte med mig all tvätt hem, allt hann ju inte torka
hann käka å sånt

Sedan kom Jessica å Thea på besök
Vilket var trevligt
å hoppas att allt går bra

sedan avlöste det ena besöket med det andra
när jag stod å lagade kvällsmat kom Marcus föräldrar förbi
Å precis när de åkt så kom mina med tvätten,
som mamma hade vikt å fixat
så snällt så

nu är dte dags för Idol

Kians outfit idag:

han älskar att ha färg i håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0