Måndag

ny vecka men oxå ny månad
redan september
Vart tog sommaren vägen

Igår var dte ju visserligen fint väder
Marcus var iväg med bandet hela dagen igår
jag å neah var ju för oss själv då
hälsade på på mitt jobb, hämtade en paradiskartong jag hade fått

sedan var vi över en runda hos min mamma innan det var dax att hämta Kian på stationen
När dte var gjort gick vi till snurrlekplatsen å lekte med LINda, robban, Cristian å Felicia
Barnen lekte jättebra ihop faktiskt

På kvällen kollade vi på film

Idag var Kian på dagis
å medan han  var där passade vi på att handla mat å göra lite småärenden
När Kian var hämtade igen blevd et först lite lek hemma
äta lite mat å så
sedan åkte vi till sagoängen på galgberget
Kian blev först lite besviken, trodde att han skulle till sagoslottet på liseberg
men det gick lika bra med sagoängen
Kian skuklle först bara leka själv, men blev lite bättre mot slutet
Neah gick runt överallt, å åt som vanligt massa grus

Nu har vi precis kommit hem,
bara gjort fruktsallad å ätit som mellan mål
neah sover och Kian får titta lite på tv, innan vi ska laga mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0