måndag

Inte skrivit på ett tag
helt enkelt inte orkat eller så har inte datorn vart på
Men iaf
fredag
På dagen jobbade(gick bredvid) jag
Lite rörigt, men gick bra. dock ganska så säker på att det inte är där jag vill jobba iaf
På kvällen blev det fest
var först hos Tobbe, där vi hade skitkul, in till stan vid halv tolv
Hade roligt, men vart ju inget folk ute alls
Så aldrig mer att gå ut på en fredag!!!

Lördag
Gjorde vi inte så mycket,
busade å lekt med Neah , så mycket vi orkade, vilket inte var allt för mycket
kian vart ju i hbg
På kvällen kollade vi på ironman, helt ok film

Söndag
Gjorde vi inte så mycket heller
var ute å cyklade en runda med barnen, eller ja hela familjen då
Första gången Neah "cyklade"
Kollade som vanligt på film på kvällen

Måndag
Marcus första dag på jobbet
så nu är jag återigen hemmafru

Blev lite förvånad när jag skulle lämna Kian på dagis, precis före vi skulle öppna grindarna till dagis, så bad Kian mig stanna, han ville att vi skulle pussas å kramas där. Ville inte göra det inne på avdelning.
trodde inte sånt konm så tidigt, inte ens fyra år å redan pinsamt att pussa mamma hejdå

Träffade lillan, june å barnen på lekplatsen, när Kian var på dagis, drack varm choklad å barnen lekte

Sedan när jag hämtat Kian var jag duktig hemma fru, städade dammsög vattnade tvättade å allt sånt där
Marcus tyckte jag var jätteduktig å köpte med sig blommor hem från jobbetför att göra mig glad

Å nu är det kväll, barnen sover å jag sitter å väntar på lillan,
ska hem till henne en runda nu ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0