Torsdag

Idag var det ju mammagruppen
precis som vanligt på torsdagar,
idag var det ganska lagom med folk faktiskt.
Neah blev helt exalterad när Linda å felicia å hanna å alva kom.
Blev precis som en hundvalp när den får besök
Hon ville så gärna ta på bebisarna
har aldrig sett henns å förr, hon grät å skrek efter dem, när hon inte fick röra dem så som hon ville.
Det var trevligt som vanligt där iaf.
Kian ville ju inte följa med, så min mamma hämtade honom på dagis
så jag fick hämta honom där efter gruppen.

Sedan blev det att gå hem å äta mat.
tog på oss regnkläder, för tat sedan gå ut å hoppa i vattenpölar
Vi gick bort till maraton å Kian sprang runt å hoppa i fontänen där, för där var ju enligt honom en jättestor vattenpöl.
roligt hade han iaf.
sedan plockade vi massa fina höstlöv, röda gröna gula å bruna å flera blandningar som vi ska pyssla med imrogon.
Neah fick mest sitta i vagnen
hann med att gunga lite på en lekplats oxå, det är ju hennes favorit, hon fick inte vara med och plaska i vattnet, dte får bli en annan dag.

Ikväll ska vi kolla på heroes, nus nart så fort barnen har somnat då.
Imorgon blir dte jobb för mig, å baka tårta.

Lite foton från igår här hemma, när vi hade gummistövelsrace, å när neah badar, kollar man noga på ögonen på badfotona så ser man Neahs olika ögon, det ena är helt grönt å det andra har en stor brun fläck i det gröna. Även foton där jag å marcus töjer ut våra magar för tats e vem som kunde se mest gravid ut, å ni ser ju vem som vann. Lite fula foton på oss å så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0