Torsdag

Mammagruppen var ju idag
kian fick följa med mot sin vilja, vart ju ledig från dagis för tat dem ville ha honom där imorgon istället
Snyltade skuts av Madde dit med, så slapp gå
Var lite pyssel där idag, så Kian gjorde julklapp till mormor
Så nu blir säkert hon jätteglad iaf

kanske sista gånegn på mammagruppen för oss
Lite tråkigt, men nu börjar ju lillfisen på dagis nästa vecka, två veckors inskolning
å sedan är dte jobb för min del som gäller
så kanske jobbar varje torsdag vem vet?

Efter mammagruppen gick jag å barnen en runda på stan
gick till hobbyaffären, köpta massa pysselsaker
eller massa å massa, är ju så dyrt med sådant
men vi fick ganska mycket för strax över 400, så nu kan vi pyssla massa

Kian å jag hade bestämt att vi skulle plocka kastenjer idag med, så efetr middagen så sa jkag att vi skulle gå ut och göra det
men han ville hellre vara hemma å leka med leksakerna, tillsammans med Neah å marcus
så han sa, men mamma du kan ju gå själv
försökte övertala honom
Undra vem som vill pyssla mest
jag eller barnen?
Men han vägrade, ville inte alls, så jag gick själv
Plockade massa pinnar å massa kastanjer
sedan blev det pyssel för hela familjen


Vi höll på tills halv sex, sedan var dte dags för Marcus att åka iväg å repa
Å nu ligger Neah å sover så gott å kian kollar barnprogrammen, ska snart sova
han får vara uppe lite längre idag, för idag ä dte ju helg för oss.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Så mysigt ni har det =)

2008-10-22 @ 16:45:22
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0